Asiakkaat

Saitko meiltä laskun, maksuhuomautuksen tai perintäkirjeen?

Älä huolehdi, asiat järjestyy kyllä. Välillä saattaa tulla tilanteita, jolloin laskujen maksaminen on muuttunut haasteelliseksi. Jos sait meiltä maksuhuomautuksen tai perintäkirjeen ja maksat laskusi eräpäivään mennessä, on asia tällöin osaltamme loppuun käsitelty. On hyvä muistaa, että maksamaton velka voi johtaa luottotietomerkintään.

Mikäli laskun maksaminen on sinulle haasteellista eräpäivään mennessä, ota mahdollisimman aikaisessa vaiheessa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi kanssamme maksusuunnitelmasta velan maksamiseksi pienemmissä erissä. Laadimme sinulle hyvässä yhteistyössä sopivan maksuaikataulun.

Jos tarvitset kopion laskusta tai sinulla on kysymyksiä laskuun liittyen, autamme sinua mielellämme. Palvelemme sinua arkisin klo 9.00–16.00.

Jos haluat tehdä perinnässämme olevasta velastasi reklamaation, hoida se välittömästi ja asiallisesti. Reklamaatio tulee tehdä kirjallisesti. Perusteeton reklamointi ja perinnän viivästyttäminen lisää perintätoimiston työtä ja kasvattaa siten sinun maksettavaksesi tulevia perintäkuluja.

Voit tehdä reklamaation täältä.

Usein kysyttyjä kysymyksiä


Yleiset kysymykset
Perintä
Maksusuunnitelma